It's the colors you have, no need to be sad it really ain't that bad

livet känns förjävla fint just nu. sommaren är nästan här, knappt något kvar av skolan, fått jobb idag, gatt med körkort och härligt med fina människor omkring en. tänkte gå igenom min vecka som varit för er som intresserar er av det.
i onsdags gjorde jag Jennifers balfrisyr och sminkning, hon och jag nöjda.



kikade på den balen och sedan var det dags för marité på kvällen. förfäzt hos mig och emma sen e-type häng







på torsdan var vi bakis och jävlig men kikade på bal igen



och sen åkte jag hem till anton o sen till hans farmors stuga. gissa om vi hade mysigt :)







God morgon fredag. åkte till myrviken och tog bort antons stygn sen vidare till järpen och hämta mitt körkort, wiho



tillbaka i stugan satte vi igång vattnet och det läckte lite grann...



middag



andra natten bäddade vi i vardagsrummet och sov framför brasan. myyyysipys

i lördags var det holmen dags, så först middag i arvesund och sen till myrviken igen. vet inte hur många gånger jag åkt i mellan under denna vecka. holmen var som den var och jävligt rolig! söndag var man trött igen och igår skola som vanligt och sen prövade jag göra olika frisyrer på irma som har bal imorn. här är det som vi kom fram till med sminkningen och det också



snygging

idag skola och bla bla bla. tog bilen hem till arvesund där jag sitter nu och väntar på att delar av familjen ska komma hem så jag får någon mat i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0