fractured moonlight on the sea

fullspäckad helg kan man säga! i fredags gjorde vi oss i ordning och slängde oss in i bilden påväg till vemdalen, väl framme var det afterski och sedan lite fäzt, kvällen slutade dock ganska tidigt för min del men lika bra var nog det.



i lördags var man bakis och jävlig men fräschade till mig och for till nälden med hallen gänget. Hade en väldigt trevlig kväll! igår var jag ganska så trött, men hade en balfrisyr att göra det var bara att skärpa till sig :) det gick fint och när vi var klar fick jag åka hem till Anton. Idag är han hos doktorn och opererar knät, det kommer ju gå jättefint men jag har fått för mig en massa saker som kan hända. så har lite smått ångest idag. men håller alla mina tummar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0