kaffe och justin bieber

min lediga onsdag har just börjat och hittils har jag druckit kaffe och lyssnat på justin biebers nya låt ca 10 ggr. ska alldeles strax ut och klippa gräset i solen. jag är ledig imorn och på fredag också, då ska jag in till stan o kika på studenterna och längta till det är min tur. 

bara en vecka kvar ungefär och sen är det sommarlov, det känner jag inte riktigt av än men det kommer väl. flyttar hem då också och ack så skönt det ska bli. fast jag vet att efter en vecka hemma är jag less och vill in till stan igen men, hehe.

på senare tid har jag i alla fall haft lite för mig, det har varit 40 års kalas, holmen och lite andra kalas hit och dit. kult



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0