been sleeping for 60 days

hej hopp hallå!!!!!!!!!!!!111

tanken slog mig just att skriva lite här i bloggen, så here i go

Sen sist, så tog jag lov några dagar i förväg och tog bilen ner till dalarna med mamma och anton för att hälsa på pappsen som jobbar där nere. det vart en kort semester på en natt men ack så mojs det var. älskar att sova i husvagn, alltså var det de vi gjorde där nere.(?) sen har det rullat på som vanligt hemma på landet egentligen, sjukt skönt att bo hemma och att vara ledig är inte helt fel. på måndag börjar jag dock jobba, ska bli skönt det med. jag gillar rutiner av någon konstig anledning, får ångest om jag sover längre än till tio, äter jag inte middag vid 4-5 känns det konstigt, vill alltid ha mitt kvällsfika och tränar jag inte eller gör av med energi på något vis under dagen får jag för mig att jag inte kan sova sen på kvällen. nåväl, fiskat en hel del, anton har tydligen börjat tycka om det och det gör ju jag med. 

om ni undrar varför jag skriver lite i bloggen så är det för jag märker då vad jävla tråkigt (vanligt) liv jag lever = ointressant blogg.
hejdå. juste midsommar snart!!!!!!!!!!!!!!!!11

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sluta blogga helt nu??

2012-07-12 @ 16:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0