you saying please, sayin’ stay

man får sig en tankeställare att när som helst kan vad som helst hända.. vi måste vara rädda om varan ♥ och oss själva!!!

i fredags var jag och anton och tittade på American pie the reunion, den var asbra tycker jag! sen hade vi en myskväll bara för oss själva, inte så ofta det händer faktiskt. igår åkte jag hem till arvesund med mamma och pappa, övningskörde lite i stan och hälsade på farmor och farfar, fåren och deras nya lamm. på kvällen åkte jag till victor och fick se hur dum i huvet folk kan vara! inte kloka för fem öre.






idag är det söndag... och 2 lediga dagar till!!! underbart. idag har jag någon klippning och sen åker vi och hämtar hem anton. imorn är det valborg och det ska firas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0